torsdag, mars 29, 2007

Stå-upp-komik

Finns det någon roligare än Johan Glans? Han är definitivt min favoritkomiker alla kategorier! Parlamentet, Kvarteret Skatan, Stockholm Live. Lika bra varje gång!

Silverfisken tipsade för ett tag sedan om den svenska versionen av "Thank God you're here!" "Tack gode gud!". Och det är verkligen bra. Såg en snutt med Magnus Betnér igår, vilket också var riktigt bra. Om Johan toppar min lista över favoritkomiker innehar Betnér delad andraplats med Robert Gustafsson.

Idag fick jag ett vårtecken. Min STUDENTmössa har kommit! Det kan inte bli mycket bättre än så! Det enda som störde lite var att de hade lagt till -07 efter min skolas namn, något jag inte beställt. Det gör mig inget, för det var inte fult. Men jag ska ändå ringa och klaga. Så det så.

Jag kan knappt tro det? Vi ska ta studenten? Va? Jag? Ja, det är sant! Och mössorna är här! Kolla in nedräknaren I har fixat! Astufft! http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=A0R03020C0E0W6E3A7I1U8O1H1S Pussar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kollade på några klipp med Johan Glans på YouTube. Han är klockren! Så himla rolig!

Vi ses imorn! Puss