tisdag, mars 06, 2007

Booring

Det är verkligen astråkigt att vara ensam hemma och inte kunna göra saker. verkligen hur tråkigt som helst. Jag vill och orkar nog inte gå till skolan ännu men det skulle vara kul om det kunde hända något. När svullnaden går ned så kittlas det asmycket i ansiktet (as ggr 2 i den här texten :-)). Men även fast det kittlas kan jag liksom inte klia tillbaka, huden är fortfarande så pass spänd och bedövad att det inte skulle kännas. Jag tror att jag ska prova mig på att käka havregrynsgröt till lunch idag, kan ju inte riktigt tugga ännu. Men gröt är bra, då blir jag mätt och belåten och så blir kanske magen lite glad också. All j*vla soppa är väl inte toppen för mig som brukar äta fullkornsmackor och gröt varje dag...

"The OC" äger iaf. Om jag inte tidigare sagt det så vill jag upprepa. "The OC" äger. Punkt.

Inga kommentarer: