söndag, mars 25, 2007

Girls night out :-D!

Igår var vi ute med tjejgänget. Lilla S fyllde Äntligen myndig och vi slog klackarna i taket på den nya klubben LeHome och lite senare också på The Vibe. Det blev en del dricka, men jag mår förvånandsvärt bra idag!

Det bästa med att gå ut på krogen är att folk är så avslappnade och att man får dansa tills fötterna blöder. Jag älskar att dansa! Jag dansar hellre än snyggt men i alla fall. Igår fick jag lite snackat med en kompis som har varit sjuk. Jag tror att hon tyckte det var skönt att få prata ut och jag tyckte det var skönt att få säga att vi har varit så oroliga att vi gråtit på grund av hur hon såg ut och hur hon måste ha mått. Nu mår hon bättre, tror jag i alla fall. Och hoppas jag.

Kvällen var i alla fall lyckad. Jag kanske inte gillar att bli antastad bakifrån när jag dansar. Jag önskar att det fanns lite mer sofistikerade unga män. Som kanske inte bjuder upp men som dansar med en framifrån så att man har en chans att se hur de ser ut! Någon som håller med? Jag eftersöker gentlemän till Stockholms nattliv. Så det så.

Inga kommentarer: