torsdag, mars 22, 2007

Konstig dag

Jag var i skolan idag fast jag inte hade några lektioner. Det kändes verkligen jättekonstigt. Men det var en del grejer jag var tvungen att fixa. Bl. a alla punkter jag hade på in "att göra lista" igår. Jag är klar med min Berlin-fakta om de olika museerna, det känns fanatstiskt skönt! Jag har lämnat in min första del på arbetet om OS i Peking också det skönt!

Att kopiera bilder hann jag inte. Eller hann och hann. Läraren var inte där och jag viste inte vilka vätskor jag skulle hälla upp i de olika karen, så det får bli en annan dag. Nu ska jag softa och lyssna på musik innan det är dags att bege sig till körlektionen. 100 minuter närmare körkortet! Fast ju mer jag kör, desto längre bort tycker jag att det känns... Suck...

Softisch time.

2 kommentarer:

Johanna sa...

lycka till med körkortet!

Åh gud vad kul att jobba i mörkerrum i skolan. Det fick aldrig vi göra på mitt gymnasium :(

eller ja, jag gjorde aldrig det i alla fall. ;) synd! Har dock en sån utrustning hemma som jag plockat upp en (1) gång. haha...

Vitnos sa...

Tack! Mörkerrum är kul, om man inte är ensam då är det bara läskigt. Tack för kommentaren!