söndag, mars 25, 2007

En ny lista jag hittade på en blogg

Hittade denna listan på en blogg så jag fördriver tiden lite tillsammans med den :-)

Hur bor du: i hus
Hur och vart vill du bo i framtiden: Först vill jag prova på att bo ensam, bara nånstans med eget hushålle. I framtiden vill jag någongång bo på Manhattan.
Brukar du komma i tid: Ja, men det är alltid på håret med andan i halsen eller några minuter sent.
Vad hade du i din mun senast: Tårta!
Har du bra kondition: Jag vill tro det iaf.
Hur lång är du: 168 cm (typ...)
Hur känner du dig just nu: Trött, oh så trött!
Hur upplever du dig själv som person: Båda fötterna på jorden.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och jeans.
Kan du laga mat: Ja, men jag vill inte göra det. Tycker att det är riktigt tråkigt stundtals.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar på gymnasiet och extrajobbar på Posten.
Vad har du på dig: Svarta trosor, svarta leggings, rosa BH och en stor fotbolls t-shirt.
Har du någon fobi: Sniglar. En så pass hemsk fobi att jag börjar skaka och nästan gråta om jag ser en.
Hade du en bra kväll igår: Ja! Tack tjejer för en toppenkväll!
Vilket är ditt senaste inköp: 300kr till mitt kontantkort på mobilen.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten.
Projektjust du: Projektarbetet om transplantationer
Vilken tid gick du upp idag: Typ 10.45
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Nope, har fått nog av operationer.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön :D
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Inget jag minns
Senaste alkoholintag: igår
Har du haft mörkt hår: Jag har varit mörkblond, nu är jag väl vad en del kallar mellanblond och vad en del andra kallar råttfärgad.
Är du morgonpigg: Nej, men när jag väl gått upp brukar det gå bra.
Vem snackade du med senast: Min lillebror.
Stjärntecken: lejon (Grr)
Varm favoritdricka: Te
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider av något slag
Snällast denna vecka: inte jag i alla fall, jag har varit ganska dum
När gjorde du senast något riktigt dumt: Igår, gillar egentligen inte att dricka sådär mycket...
När hånglade du senast: Länge sedan
Saknar du någon nu: Ja, men vet ej vem
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: På högstadiet var det frekvent, men mitt konto blev väl avregistrerat någon gång i 1:an, så numera är det endast pa som gäller :P
Gillar du dokumentärer: Faktiskt
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska-bra , tyska-helt ok. Minimial spanska har jag också. Sen kan jag väl förstå typ norska. Jag kan säga lite snuskord på finska och så kan jag några bokstäver och ord på teckenspråk.
När fikade du senast: Nyss
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte mycket när det vill sig illa. Men det värsta jag vet är när småsyskonen tar mina grejer utan att fråga. Fråga bara så är det lungt.
Jag får ont i magen: När jag har mens.
Senast sedda filmen: Måste vara "Natt på museet" på bio.

Inga kommentarer: