tisdag, april 17, 2007

Ursäkta de kommande svordomarna

Okej, jag och mina listor. Jag skriver listor så att jag ska komma ihåg saker. Grejen är att jag inte vet var jag har listorna. Jag skriver listor på vad det är jag ska skriva in min kalender. Grejen är att jag inte kollar i min kalender. Nu kommer en till lista på vad som för tillfället stressar livet ur mig:
1. Fucking- jävla-sociologi-projekts-skit (aka Sociologiprojekt)
2. Berlin-packning
3. Måste köpa studentklänning
4. Måste ringa om min studenmössa (det är fel på den)
5. Körkort... Herregud, kommer aldrig att gå. ALDRIG. (*snyft)
Men, jag får släppa lite av det där. I morgon åker vi till Berlin. Det ska bli kul att återse staden. Mycket kul!

ROSA avloppsrör ovan marken. Hasse, de finns faktiskt :-)!





1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns bildbevis på dem!!! Han som vägrade tro på det...haha=) vi ses imorn i gryningen...=) sov gott