lördag, april 14, 2007

Lugn lördag

Har haft en väldigt lugn lördag. Vädret har ju varit strålande vackert så det finns inte mycket att klaga på. Var på min hemmaplan och kollade när mitt lag spelade cup-match mot Älta. De spelar några divisioner över oss, men vi gjorde gryyymt bra ifrån oss. Jag är riktigt stolt över alla tjejerna. Vi torskade med 2-1, men vad gör det när vi ändå lyckades spela så bra?

Eftersom jag inte hade något annat för mig så stannade jag kvar och tittade på herrlagets cupmatch där en kille i min klass tydligen har tagit en plats i startelvan. Jättekul! Det gick inte lika bra för dem. Om damerna hade mycket tur hade herrarna ingen tur alls. En orättvis straff, ett offside mål och en felmarkering så stod det 3-0 till motståndarna i halvlek. Men such is life. Jag pös iväg innan matchen var slut så jag vet inte hur det slutade.

Varför jag inte spelade beror nog på att jag varit ganska mycket borta. Med operationen och allt det. Min kondition är väl i botten men jag hoppas att jag snart är tillbaka! Hoppas...

Inga kommentarer: