måndag, april 16, 2007

Min allra första skiva :-)

I veckan fick jag ett sms från C med s som frågade om jag ville hänga med på skiva på söndag. Eftersom jag inte hade annat planerat, och eftersom det alltid är kul att träffa folk så hängde jag på. Det var en gammal klasskompis till oss båda och några gamla simkompisar som hade skivan. Jag älskar som sagt att dansa och igår spelades det en verkligt skön blandning av svenska klassiska låtar som "Tommy tycker om mig" i en blandning med Gwen Stephanis "Sweet Escape". Det var en störtskön kväll! Tack C för att du frågade!

Nu känner jag mig sjukt stressad för allt jag måste göra. Samhälle, Projektarbetet (iofs snart klart), Specialidrott B arbetet och Växtfysiologilabben samt plugg till fysikprovet! Panik...

Men först ska jag till Berlin, vi far iväg på onsdag. Det kommer att bli topp :-D.

Inga kommentarer: