onsdag, april 04, 2007

Operationens efterdyningar

Idag är det fem veckor sedan jag blev opererad. Fem veckor sedan jag låg utslagen i en sjukhussäng med en slang genom näsan ned till magen och en slang i vardera näsborren för att hålla andningsvägarna öppna. Fem veckor sedan de (undersköterskorna) mitt i natten drog upp slangen från magen genom näsan och befriade mig från mitt illamående. Fem veckor sedan jag såg ut som ett svullet jävla litet miffo :-P!

Nu är jag fortfarande svullen, men jag känner mig inte som ett miffo längre! Jag har inga slangar i magen, men jag kan komma ihåg känslan när man mamma klappade mig på magen och jag kände det i näsan! Jag är lite bedövad i ansiktet fortfarande, men det blir bättre var dag som går. I morgon är det sista dagen i skolan inför lovet, och det ska bli skönt med lov. Själv beger jag mig till Danmark på träningsläger med fotbollslaget. Kommer hem på tisdagen den 10:e.

I morgon är det också återbesök hos tandläkaren för en liten check, kanske får jag reda på när det är dags att plocka ut tandställningen och när det är dags att sätta in mina implantat.

Sen måste jag också tipsa om Silverfiskens blogg igen. Kolla in bilderna han tar! Helt magnifika! Puss.

Inga kommentarer: