torsdag, april 12, 2007

Haaalkbanaaa (svooch=))

Hur kul var det?
Jättekul!
Gasa upp till 80, bromsa och sväng. Tänk att det kan vara så kul! Och ja, jag blev godkänd. Två stycken i gruppen kuggade, men det var pga att de inte förstod instruktionerna. Jag och I åkte i samma bil tillsammans med en annan tjej, hon förstod inte heller instruktionerna helt, eller så hade hon missuppfattat. Vi höll i alla fall på att köra in i bilen framför oss i typ 60-70 km/h. Det var riktigt läskigt. Jag tackar handledaren för att han bromsade! Nu är det "bara" uppkörningen kvar. Haha, om det här var nervöst innan, undrar jag hur man mår inför en uppkörning.

Glömde ett datum på min lista igår: den 29 maj 2007 är det nämligen så att jag får min tandställning utplockad! Det ska bli skönt, fantastiskt skönt. Ikväll blir det bio med I och jämngamla S. Det ska också bli kul, men nu ska jag ut och jogga lite. Pusshej:-)

jag klarade halkbanan jag klarade halkbanan jag klarade halkbanan jag klarade halkbanan jag klarade halkbanan jag klarade halkbanan YES!

Inga kommentarer: