torsdag, juni 07, 2007

Sveriges Nationaldag

Sommaren har kommit till Sverige!

Igår var jag en otroligt stolt svenska, då svenska nationaldagen firades Först vann vi vår match i div 4 med 4-1! Sen bar det av till Råsunda och programförsäljning inför matchen Sverige-Island, och vilken stämning det var! Solen sken, blå himmel och massa gulklädda människor var man såg. Sen var ju dessutom matchen helt strålande bra! 5-0 till Sverige! Jag var helt lycklig redan då!

Sen hade alla förutom jag skjuts hem, så jag stannade kvar och hängde där spelarna kommer ut när de har duschat. Och då lyckades jag få den 100-faldiga landskampsspelarens autograf, Nicklas Alexandersson samt allas vår ZLATANS autograf! Jag vet inte vad den är värd, för det kan lika gärna vara ett småbarn som bara har kluddrat lite =). Men i alla fall... Haha! Världens bästa nationaldag!

Sen till ett lite dystrare besked. IG på nationella i FyB. Men det visste både ni och jag redan...

Inga kommentarer: