söndag, juni 10, 2007

så skön helg

I fredags var jag på två studentmottagningar. Först E:s mottagning vilket var jättemysigt. Det är så sällan man träffas om jag inte räknar in tio minuter på bussen där, två minuter på telefon innan någon träning osv. Jättefin klänning hade hon också! Stort grattis kompis!

Sen hastade jag vidare till I:s och hennes tvillingbrorsas mottagning. Också jättetrevligt. Iofs träffas vi oftare än bara tio minuter på bussen här och där. Men det var kul att träffa hennes släkt och vänner. Och god mat och tårta! Jag är ju världens tårtmonster för alla som inte visste det. Jag skulle förmodligen, 10 gånger av 10 välja tårta framför typ kakor, chips och godis.

I lördags var jag vattenutdelare på Stockholm Marathon. Vilken folkfest! Hur kul som helst faktiskt. Men, jag drog på mig ena ordentliga skavsår på hälarna, vilket inte var till godo inför dagens match. Men jag bet ihop så att tänderna, och hälarna, värkte. Nu ska jag sova, är grymt trött! Har ju min skönhetssömn att tänka på inför Gubbskivan i morrn och studenten på onsdag. So long!

Inga kommentarer: