måndag, juni 18, 2007

Bara roliga dagar!

Visst är livet ibland botten men ibland också bara toppen!
1. Jag har genomgått en lyckad operation
2. Jag har tagit körkort
3. Jag har genomlevt/upplevt tre underbara år på mitt gymnasium som avslutades med en ännu underbarare dag!

Och än är inte de roliga slut! Sommarlovet har börjat, och än så länge så blir det bara ljusare och ljusare. I och för sig så kommer det sanrt att vända, men varför ta ut något i förskott? Jag ska dessutom gå och se Justin Timberlake i Globen i morrn. Sen ska jag jobba lite och tjäna pengar och sedan ska jag till Rhodos. Bättre än så kan det ju knappast bli. Jo, förresten, det skulle vara skönt att veta vad jag ska göra till hösten... Förslag? Dock, absolut inte, plugga...

Förresten, en grej jag kan rekommendera, Friskis och Svettis avgiftsfria utegjympa! Jag och massa medelålders kvinnor och en del män, men ändå så kul. Och det är helt ärligt sagt utan ironi. Sov sött!

Inga kommentarer: