onsdag, juni 20, 2007

Justin, oh Justin!





Alltså, hur bra kan man vara? Och hur bra platser kan man lyckas få? Mitt svar är: Ingen kan vara bättre än Justin var igår kväll! Hur bra platser? Så jävla bra platser! Och en sån grym artist! Hans musik, hans danser och hans dansare! Det är helt enkelt så bra som det bara kan bli. Vi hade ståplatser och jag hamnade på andra eller kanske tredje raden bakom stängslet. Det var ju några lyckligt lottade som fick vara en del av "Sexyback Dancefloor" som då stod innanför vårt stängsel vid en bar och var ytterst nära Justin. Men jag är ypperligt nöjd med de platserna vi lyckades få! Så himla nöjd faktiskt.




Förband vår nån liten tjej som hette typ "Eemse" eller något liknade och Natacha Bedingfield. Hon är ju också helt överjävligt grym. Natacha menar jag då förstås. "These words" rockade i Globen, men vi var lite för få där inne för att få det att låta perfekt.




Jag måste nog smälta den här upplevelsen lite innan jag kan skriva något mer, men mer lär det bli =). Lite smältning först bara...




PS. Fast jag måste säga för min egen skull att Robbie fortfarande har min trohet. Robbie är fortfarande min ende. Men man kan ju tycka andra är bra för det!


Inga kommentarer: