onsdag, maj 09, 2007

Pinsamt

En del människor är sådana att de kommer ihåg. Jag glömmer, och kommer ihåg sedan, när det är försent. Jag har i tre års tid träffat en av mina kompisar på bussen på dennes födelsedag, och varje gång glömt bort det. I samma stund hon klivit av bussen har jag kommit ihåg och velat sjunka genom jorden. Skam, Vitnos, skam.... Men grattis! Stort grattis!

I veckan kom ett dystert men förväntat beked. Jag fick icke-godkänt på mitt fysikprov. Icke-kul, skulle man kunna säga. En annan sak som har hänt den här veckan har varit kul, något som jag trodde mina kompisar skulle upptäcka, men som ingen har sett eller kommenterat. Jag ska inte säga något förrens någon ser det... Haha, kommer att bli skitakul :-D!

Imorgon ska vi upp i ottan och på fotoexkursion. En sak som jag faktiskt ser fram imot. Får lägga upp lite snygga bilder sedan. Pussisar.

1 kommentar:

Johanna sa...

ska bli skoj att se bilder!