fredag, maj 18, 2007

Blogga ut lite

Mamma och pappa är i London den här helgen. Jag och mina syskon är ensamma hemma, eller typ ensamma. Pappa insisterade på att hans syster skulle komma hit och bo med oss. För lillebrorsans skull. Det är väl bra, men det hade känts bättre för mig om vi hade kunnat vara ensamma. Iofs var både jag och lilla systeryster borta igår kväll, men brorsan klarar sig ensam en kväll.

Nu är det iaf som det är, pappa menade på att det kunde vara skönt att ha en vuxen i närheten, om något skulle hända. Men det har vi ju, grannar och andra vänner överallt! Jag vill inte bli förhindrad i mitt liv bara för att hon är här. Inget ont om min faster, hon är hur snäll och kul som helst. Jag kände bara att jag behövde blogga av mig lite.

Igår var det skiva igen. Faktiskt så var det riktigt kul tycker jag. Det var en kille i klassen som hade skiva tillsammans med sin flickvän och några andra kompisar. Det var väl inte värsta draget kanske, men helt okej. Jag och lilla S hade det roligt! Vi var väl inte nyktrast i världen, men iaf :-)!

På skivan träffade vi en klasskompis också, vi snackade för flera månader sedan om att vi skulle gå ut tillsammans, och nu blev det ju typ av. Lite slumpmässsigt kanske, men kul var det! Musiken igår var väl inte riktigt min stil. Schlagerhits och `80-tals-disco är kul i en blandning med lite RnB. RnB är lättare att dansa till, har ett skönare dunk liksom. Jag kan ha gjort bort mig lite igår natt också, men det skiter jag i. Det är ändå ingen som vet hur. Nu ska jag läsa i min ÄLSKADE FYsik bok. Elektriska fält, here I come!

Inga kommentarer: