lördag, maj 19, 2007

Mycket körning

Var hos mormor och åt lunch idag. Och vad vi åt, det är alltid så himla gott att käka mat när någon har lagt ned mycket tid och kärlek på att göra maten! Helt suveränt var det!

Jag körde dit med bilen, men jag tycker att det känns som att ratten hela tiden drar åt vänster när jag kör. Vi inspekterade däcken jag och brorsan och insåg att vänster framdäck innehåller mindre luft än övriga däck. Typiskt! Jag har ingen aning om vad för tryck vi ska ha i våra däck, och jag har ingen aning om var man hittar den informationen. Och jag har ingen aning om hur man fyller däcken med luft. Så det känns lite, suck...

Idag blev jag kallad till att spela match med division 3 laget. Så de måste ha uppskattat min insatts i torsdags. Iofs är det ute i Nacka i morrn, men det ska nog gå bra, jag får ju skjuts.

Nu ska jag glo på TV:n. Så skönt! Pussar.

1 kommentar:

Johanna sa...

gud, mormorsmat är ju det bästa som finns!

mormorar över huvud taget är det bästa som finns. min lever inte längre och jag saknar henne varje dag.