onsdag, maj 16, 2007

Filuren Vitnos

Jag har ljugit för mina vänner. Bedragit mina bloggläsare! Jag har döljt sanningen. För idag hade jag uppkörning, och klarade det! Jag har körkort! Det känns helt fel. Jag fattar inte hur jag har klarat det? Det känns som att jag har lurat vägverket. Typ, "haha, de gav mig körkort, vilken tabbe!" Men uppkörningen gick bra, inga fatala misstag från min sida. Ett litet motorstopp, men det kan ju hända vem som helst. Precis som inspektörinnan sa. Nu är det lov några dagar igen, och ikväll är det student-skiva igen. Ska verkligen bli kul! Sen ska min faster bo här några dagar också, mor o far ska fara utrikes. Och nu måste vi åka! Jag har tagit körkort! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÅHHH GRATTIS GUMMAN!! såå roligt att du fixade de varför har du inte sagt nått????
grattis än en gång!
vilken skiva ska du på btw??
puss!

Anonym sa...

Hurra och grattis! Visst är det skönt när man sitter där med lappen i ena handen och har ett stort leende över hela ansiktet? Lycka till och kör försiktigt! :)