lördag, maj 05, 2007

8 skivor kvar! Jippie, tror jag....

Så, jag blev sjuk, men gick på skivan i torsdags i alla fall. Jag tyckte det var en helt okej skiva. Det var inte så många där när vi kom dit, men fler och fler kom under kvällens gång. Det tråkigaste var ju att en del av dem som höll i skivan blev utslängda pga att de var för berusade. Jobbigt att hålla på att planera i flera månader och sedan inte kunna vara med och festa på kalaset!

Som sagt, jag mådde inte toppen. I mitt fall var det inte på grund av alkohol, utan antagligen feber och ganska mycket halsont. I fredags blev det bara softning, gick och lade mig 22:30 vilket var hur skönt som helst! Idag ska jag och CM på teater på Teaterverket, och sedan blir det skiva igen. Inget skolarbete den här helgen! Ska dock försöka övningsköra lite i morgon. Hej svej!

Inga kommentarer: