tisdag, februari 27, 2007

Operations dags

Hejsan
I morgon är det då dags. Käkkirurgi. OMG, jag har lite second thoughts men så ska det kanske vara? Jag ryser typ i kroppen hela tiden och behöver få älta det här lite. Skulle behöva snacka om det hela natten, men ska nog gå och lägga mig snart. Alla tankar blir osammanhängande och jag vet inte riktigt vad det är jag skriver.

Jag fick godkänt på mitt äckliga fysikprov i alla fall. Just nu sitter jag uppe och skriver i min blogg samtidigt som jag lyssnar på Robbie. För tillfället "Something beautiful" från Escapology. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Jag är livrädd, hur kommer det att kännas efteråt? Hur kommer jag att se ut? Hur mycket känsel kommer jag att förlora i ansiktet? Orolig och skitnervös och rädd är hälsotillståndet för tillfället. Sen är jag dessutom rädd för vad som kommer att hända. Kommer jag kräkas blod? Hur ont kommer jag att ha? OMG:-(. Känner för att, typ gråta lite, och det är mycket ovanligt för att vara jag.

Jag har faktiskt aldrig gråtit mycket. Senast jag grät var nog inför mitt näst senaste Fysikprov där jag klarade mig på gränsen. Men det här är värre, mycket värre.

Fuck it.

Inga kommentarer: