söndag, februari 25, 2007

50 fakta om mig

Som sagt, here it goes...
1. Jag är myndig (help!)
2. Jag har skrivit teoriprovet och klarat det
3. Jag älskar och är otroligt stolt över min lillasyster
4. Jag älskar och är otroligt stolt över min lillebror
5. Jag tycker att mitt långa hår är otroligt snyggt
6. Ibland när jag tittar på mig själv i spegeln tycker jag att jag ser rätt okej ut
7. Jag lär mig att fota i skolan
8. Mitt lyckonummer är 8
9. Min lillebror är duktig på guitarr
10. Min favoritartist är britten, sångaren, underhållaren, låtskrivaren, den otroligt sexiga, snygga och framgångsrika Robbie Williams <3
11. Jag gillar att spela fotboll och att titta på fotboll
12. Jag såg VM-matchen mellan Sverige och Trinidad/Tobago (live)
13. Jag såg det brasilianska landslaget live i Stockholm oktober 2006
14. Fredrik Ljungberg är Sveriges hetaste och bäste fotbollsspelare
15. Jag älskar tv-serien The OC och sörjer att den har gått i graven
16. Jag är ett matvrak, äter allt förutom svamp och skaldjur
17. Jag avskyr sniglar, har en verklig fobi som gör att min puls höjs och jag svettas
18. Jag älskar att läsa böcker
19. Den här bloggen är hemlig, bara en endaste av mina vänner vet om att den existerar och att det är jag som skriver :-P
20. Jag längtar efter att den sjunde och sista boken om Harry Potter ska komma ut
21. Jag önskar ibland att jag skulle haft ett äldre syskon
22. Jag gillar att titta på TV, förutom OC är det Grey's Anatomy och Top model som gäller
23. Jag tror på Gud
24. Jag blir irriterad när ateister inte har alla fakta och dömmer ut dem som tror som okunniga med svag verklighetsuppfattning
25. Jag saknar min farfar och min morfar
26. Jag har en gång varit nedsövd och ska bli det igen på onsdag (28/3)
27. Jag har tandställning och gillar det inte
28. Jag tar studenten i vår efter att i tre år läst på ett naturvetenskapligt program
29. Adam Brody är supersnyggast
30. Jag är sugen på att läsa på univeritet
31. Jag längtar efter att ha ett förhållande
32. Jag tror inte på evig kärlek, men på att det kan fungera ändå
33. Jag vill ha många barn när jag blir äldre, men inte alltför sent
34. Jag är lite kär, tror jag
35. Min favoritdag i veckan är onsdagar
36. Jag vill utbilda mig till läkare
37. Jag undrar ibland om någon är kär i mig
38. Jag har varit i Tyskland runt 10 gånger
39. Jag tycker att tyska kan vara ett vackert språk
40. Jag tycker att det är sexigt när någon kan prata franska ("A fish called Wanda", haha!)
41. Jag tycker att organdonation är en självklarhet
42. §Jag älskar min iPod
43. Jag avgudar Silverfisken och hans blogg och hans krönikor
44. Jag vill någongång bo på Manhattan, New York
45. Jag tycker att Stockholm är en vacker stad
46. Jag tycker att en kille i min klass är söt
47. Jag blir ibland besviken över att ingen lämnar kommentarer på min blogg
48. Jag beundrar mamman till Wilma på http://ungmamma15.blogg.se
49. Jag har få, men underbara och lojala vänner
50. Jag drömmer om att backpacka i Asien
-----------------SLUT----------------------

3 kommentarer:

Anonym sa...

BRAVO! Hur lång tid tog det? =P
Ha det så bra i Romme i morn. Vi hörs. Pusss

Anonym sa...

Shit, vem är du? Du verkar vara mitt alter ego eller något, du beskriver typ mig :)

Anonym sa...

Naaw,lik mig (men jag är tjej då).Jag gillar dig hur du är som person.Jag tänker på dig hela tiden.Du är söt snygg du är bara parfekt.Jag vill gärna träffa dig nån gång.Du har ju varit i Sverge så vi kanske kan träffas.Om du har e-mail....kan jag få den då? Ha det så bra puss <33