onsdag, januari 02, 2008

Fan va oaktiv jag varit!

Här har det ju inte skrivits något sedan i november!
Hujedamig!

Vad som hänt sedan dess? Jo...
* jag har fått förlängning på mitt kontrakt, jobbar kvar på banken till 30 juni
* jag och tre kompisar har varit i GBG och hälsat på min stora kusin med Liseberg och partaj som huvudingridienser! Jag kom in på 22-årsställe, utan att ens behöva legga! jippie!
* jag har lärt känna två otroligt trevliga och roliga kollegor på banken
* jag var med en av dessa på kth:s tentapub, jättekul!
* jag har badat i sydpoolens äventyrsbad (med samma kollega)
* jag har firat jul och nyår med min familj
* jag har slutat att äta godis och annat onyttigt
* jag har spelat lite fotbollscuper, kanske inte alltid så bra, men kul är det!
* jag ser med värme och förväntan fram mot vad 2008 kan erbjuda! året då jag fyller 20! 20 år! systemet here I come! (lite töntigt, jag vet, men va fan)
* jag lovar mig själv att vara lite mer aktiv här på bloggen

nu ska jag faktiskt göra mig redo för att sova, arbetardag i morrn också! Fast kan nog bli lite kul ändå, haha...

Inga kommentarer: