söndag, januari 06, 2008

Lördag: follow up

Lördagskvällen/natten blev riktigt lyckad! Sällskapet var kanon, och alla verkade trivas ihop!! Maten var god, bra musik! Heja Friday's! Det enda som drar ned betyget var ju den sjukt störiga servitören vi hade, surare snubbe får man ju leta efter... (Lite stolt är jag också att det var jag som drog ihop allt! =D)

Fast inte så långt kanske (leta efter surare snubbe menar jag), den manliga åttondelen av vårt sällskap var typ helt uttråkad eller trött. Jag blir lite pissed off! Fan, le lite, snacka runt lite! Varför i helskotta följer han med om han ska se så sjukt sur ut!? Jaja, jag skiter i honom, om han har tråkigt är det hans problem.

Efter middagen, droppade tre pers av. (Bland annat den manliga åttondelen). Så de fem resterande av oss gick till en liten billig bar och drack öl och snackade, därifrån droppade ytterliggare en tjej av och vi fyra återstående drog till gamla K15. Inget drag där, så vi gick därifrån med målet inställt på Hirschenkeller och Club Toxic, och plötsligt var vi bara två!

På Toxic var det drag! Bra musik, för det mesta, och skönt att få skaka rumpa lite. Mårten är ju dessutom en otroligt rolig fest-och danskompis!

Under kvällen hörde 1/8-delen av sig. Han ville ha med oss på efterfest. Han fattade nog inte svenska så bra, frågade samma fråga sjuttioelva gånger. Men "varför?". Jo, för att vi bor ute i jävla förorten så det tar en jävla timme att ta sig hem! Hör inte av dig kl.2, utan typ 12 om du är intresserad av att ses. Och dessutom, sup inte skallen av dig, ingen som är hyfsat nykter vill festa med ett någon som är completly drunk! (Hans beteende berör mig visst mer än jag vill erkänna...)

Note to self: Sudda bort det pissiga med lördagen och kom istället ihåg allt det roliga och trevliga!

1 kommentar:

Anonym sa...

ohh jää det var en hypad idé bra kläckt av dig! D måste vi göra om! Men nästa gång får vi se till att vara dubbelt så många som kan dela på notan, så blir servitören på änu mer topphumör ;).. Ses på lör pusselipuss